woensdag 10 april 2013

Thank you Catrice

Heyyhey, Stukje bij beetje wordt ik weer beter ''doet een dansje'' dus morgen maar weer naar school toe. Maar ik heb vorige week bij de kruidvat de Catrice Absolute Nude eyeshadow palette gekocht ik was er super blij mee. Tot dat ik de blender wou gebruiken en wat bleek...... alle haartjes vielen er uit :( Ik baalde zo erg dat ik maar een mailtje naar Catrice heb gestuurd met een foto er bij en dat ze hopelijk er  iets mee konden, en ja hoor. Ik kreeg vandaag een mailtje van ze, dus ik was benieuwd wat ze zouden zeggen. Ze hadden het nog niet eerder gezien dus ze waren blij met me dat ik een mailtje had gestuurd met een foto er bij. Ze hebben de productie gecontroleerd en wat bleek dat er meer pallets het hadden. Dus ik krijg deze week of volgende week een pakketje van ze met een nieuw palet er in en ik hoop ook nog andere leuke dingentjes. hihihi
Enjoy your day, xxxRoos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten