zondag 7 april 2013

The H&M Conscious Exclusive

Heyy lieve allemaal,
Omg ik weer niet of jullie op de H&M site hebben gekeken, maar ze hebben toch een mooie collectie ik ben er echt verliefd op!! Zulke mooie jurken, broeken, jumpsuits en blazers. Baal er echt van dat ik ze vandaag pas heb gezien anders wist ik wel zeker dat ik er een wou gaan kopen. sowieso vind ik altijd de ''special edtion'' van de H&M altijd zooooo mooi. Ze kunnen gewoon super goed mooie kleding maken. H&M zit echt in de top 10 van m'n favoriete kleding stores. Alles wat je wil hebben ze daar. Super goeie broeken, leuke jurkjes, super stoere tops ga zo maar door.
Al willen jullie de mooie jurken gaan bekijken klik dan op link hier onder en laat weten wat jou reactie is van deze te gekke lijn.
http://www.hm.com/nl/conscious-exclusive-ladies
Mijn favoriet is toch echt wel de zwarte jumpsuit van satijn. Ik hoop dat jullie der ook van gaan weg kwijlen. 
Fijne zondag nog.
xxxRoos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten