vrijdag 31 mei 2013

Shopblogg

Heeelieve allemaal,
Ik heb gister en eergisteren lekker gehopt in de staf ik was echt toe aan wat nieuws. Dus ik heb alle winkels leeg gekocht *oke grapje* en heb super leuke dingen gescoord. Ik wou graag een filmpje opnemen maar het lukte maar steeds niet om hem te uploaden dus dan maar een shopblogg.
Ik heb wat make-up, kleren en nog wat andere kleine dingen gekocht heb daar maar foto's van gemaakt. Ik had dit eigenlijk allemaal nodig  omdat ik morgen een festival heb en wou er gewoon super  leuke festival look maken.

Als aller eerste was ik naar de Kruitvad geweest om een leuke nagellak te scoren maar kwam terug met 3 super leuke dingen.



 Deze super mooie nagellak waar ik echt helemaal verliefd op ben heet Mint me up 36. Hij is heel mooi turquoise met een goude glitter er in. Heb hem op me duim geswast en na 2 lagen was al helemaal mooi gedekt. Deze nagellak was 2.99 zo als elke nagellak van Catrice.




 Deze hele mooie Multi Colour Blush Strawberry Frappucino 060 kwam ik ook tegen. Ik heb hem mee genomen want mij blush die ik nu heb vind ik persoonlijk te roze. Ik was benieuwd of deze minder gepigmenteerd was. Heb hem op gedaan maar het lijkt wel of er gewoon geen kleur van af komt zo ligt is ie. Ik heb hem wel in de avond geswast dus misschien kwam het door het ligt. Ik ga hem morgen nog een keer uitproberen misschien zie je hem dan beter. Deze blush was 3.99




En als laats heb ik deze lippestift gekocht. De Ultimate Colour Pinkadilly Circus 3.99 . Was al heel lang op zoek naar een perfecte lippenstift. Ik had hem al gezien op www.beautylab.nl dus had de kleur code opgeschreven en heb gekeken of ze hadden. En ja hoor lucky me ze hadden hem in voorraad. Ik heb hem een dag opgehad hij blijft voor ongeveer een uur goed zitten en daarna moet je hem wel echt bij werken. Ik vind wel dat hij heel mooi gepigmenteerd is. Hij is niet te donker niet te licht maar gewoon perfect.


Ook ben ik nog even bij de HEMA binnen gewandeld.

                             

 Ben de laatste tijd te vergeet achting. Ik weet niet hoe het komt misschien door de vakantie ofzo maar het is heel vervelend. Dus ik dacht waarom haal ik niet een notie boekje om alles in te schrijven wat ik nog moet doen. Ik heb deze simpele grijze uit gekozen met een leuk motiefje er op. Der zitten best veel bladzijdes is die heel makkelijk er uit kan schuren. Deze was 3,- euro



De Vera Moda bij ons in de buurt gaat verbouwen dus alles was in de sale. 2 halen 1 betalen. Ik dacht die kans moet ik grijpen om 2 leuke tshirtjes te scoren. Heb was nog goed zoeken maar ik heb wel super leuke gevonden.Op het witte tshirt zit een mooi paars/blauw motief met allemaal bloemen. En het zwarten shirt is gewoon super simpel en kan op elk soort broek rokje of iets anders. De beide shirts waren 10 euro dus was maar 10 euro kwijt. Dat is eens goedkoop shoppen.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Volgende keer ga ik het nog een proberen om een filmpje te maken. 
Enjoy your sunny dat. 
xoxo Roos 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten