dinsdag 14 mei 2013

Where the F!#$*^!#^$CK my concentration??!!!

Heeemeiden,
Een nieuwe dag met leren. Maar echt waar ik kan me concentratie nergens vinden. Of me mobiel leidt te veel af, de radio of mij blogg. Ik ben op internet gaat wezen speuren voor concentratie tips. En ja hoor ik heb ze gevonden, nu nog kijken of ze echt werken. Is jullie concentratie ook ver te zoeken hier heb je tips die je hopelijk gaan helpen.

1. Probeer ongeveer 45 min lang je te concentreren op je leer werk. Geef daarna je zelf 10 minuten de tijd om misschien even wat te drinken/eten of je mobiel checken.
2. Probeer een ritme te vinden elke dag dat je wilt gaan leren.
3. Ga optijd naar bed. En wordt weer vroeg wakker. Al ga je uitslapen tot 12 uur in de middag kan je minder goed leren. 'S morgens kan je het beste leren.
4. Zoek een plek op waar je rustig kunt studeren waar niemand je kan afleiden.
5. Zorg dat de afleiding klein is dus hou je mobiel boven op je kamer. Probeer de radio niet te hard aan te zetten.
6. Ga niet de hele dag zitten te leren. Want dat hou je niet vol. Ga ook leuke dingen voor je zelf doen die je al lang van plan was.

Hopelijk hebben jullie wat aan deze tips en ik zelf natuurlijk ook :)
Leerse en jullie kunnen het.
xxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten