maandag 6 mei 2013

E.L.F

Heelieve meiden, Ow het is Veelste lang geleden dat ik iets op me blogg heb geplaats. Heb het heel druk met leren voor me examens heb a.s. woensdag al m'n aller eerste dus ik ga leren tot dat ik er bij neer val Hahah.
Maarja ik heb heel leuk nieuws te melden, heb vandaag een bestelling gedaan bij www.eyeslipsface.nl en moet je eerlijk vertellen heb nog nooit van hun website gehoord tot dat ik op een YouTube kanaal ging kijken van Teske de schepper (www.teskuh.nl) en zag dat zij allemaal super leuke dingentjes had gekocht/gekregen. Ik was dus nieuwsgierig en ging een kijkje nemen op hun we site, en ik was opslag verliefd. Super leuke dingetjes voor weinig geld. Ik hoop dat ik snel me bestelling binnen krijg en dan voor jullie mijn eerste video kan gaan doen. Waar jullie en ik zelf eigenlijk ook wel al heel lang op zitten te wachten. En eigenlijk hoop ik dat ik in die tijd nog een plekje vrij kan maken om te gaan bloggen :) Dames die ook examens hebben net zo als mij GOOOOODDDLUCKKK jullie gaan het reden. xxxxRoos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten