dinsdag 7 mei 2013

Just a nerd

Heeee,
Yesss heb 10 minutjes vrij kunnen krijgen voor een kleine maar toch leuk bloggje:)
Ik ben hard bezig met het leren van mij wiskunde examen die ik morgen heb. Ik beging toch wel een klein beetje zenuwachtig te worden. Ben zoo bang dat ik niet ga slagen of dat ik alles vergeet. Dus ik ga even me stress er uit bloggen :) Ik ben wel super blij want het is eindelijk lekker weer is, dus dit zijn top dagen om te gaan leren. In het zonnetje radio 538 op en gaan. Gelukkig kan ik donderdag de stress er uit voetballen, we hebben vrienden toernooi bij onze voetbalclub. Hopelijk blijft het van dit mooie weer dan komt het helemaal goed dat weet ik zeker. Drankje er bij en dan hopen dat we ook nog gaan winnen dan kan er niks meer mis gaan behalve dan me examens......... Helaas is het al weer tijd om te stoppen weer te gaan leren :(((((( I hope that you have a great thursday.
xxxxxRoos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten