donderdag 16 mei 2013

Grote schoonmaak.

Heeeelieve meiden, Yesssss ik ben eindelijk klaar met school en die rot examens, dus ik kan heeerlijk vakantie gaan vieren :))) Die eerste vakantie uurtje heb ik goed besteed heb heerlijk me kamer schoon gemaakt. Muziekje op en gaan met die banaan. Alles ruikt weer heerlijk fris en fruitig. Het is wel heel bijzonder dat ik dit doe want heb er echt noooit zin in. Ik denk dat het bij velen van jullie ook zo is. Heb je weer een moeder die zeurt ; Ruim je kamer op...... En dan wacht je eigenlijk gewoon af tot dat je moeder het doet ;) Maar ik heb vandaag alles vanuit me zelf gedaan *schouderklopjevoormezelf*

Ik heb nu natuurlijk zeeën van tijd over. Dus ik ga maar eens goed bedenken wat ik allemaal kan gaan doen. Ik denk dat ik een hele lang to do list ga maken van allemaal leuke dingen. Sporten shoppen werken uitgaan en nog veel meer leuke dingen. Hebben jullie misschien nog tips laat het weten misschien komen ze wel op mij to do list :)

Have a nicee dayy
xxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten