vrijdag 17 mei 2013

Happy anniversary mom and dad

Jeaaaah het is tijd voor een feestje, mijn aller liefste papa en mama zijn vandaag 22 jaar getrouwd en al 34 jaar bij elkaar. Niet normaal hoelang. Ik ben bang dat ik dat nou nooit vol hou.
Dus vanmorgen bij de koffie hadden ze een lekker tompoes gehaald alleen ik zat toen pas aan me ontbijt, heb heerlijk lang uitgeslapen vandaag.







Deze foto was een paar jaar geleden toen we voor het eerst op vakantie gingen zonder me broer. Dit was in Kos Griekenland we zaten voor het eerst in een all inclusief hotel en het was heerlijk, maar ik denk dat we dat niet zo snel weer gaan doen. Want me moeder houd er van om zelf lekker te koken. Dus dit jaar gaan we lekker naar italie :)

Ik ga nu heerlijk genieten van me tompoes.
Have a nice dayyyy xxxxxx









Geen opmerkingen:

Een reactie posten