dinsdag 7 mei 2013

Mij poepies

 Are they not two cuteee? Dit zijn mijn aller beste vriendjes en vriendinnetje.

Maar helaas heb ik laats afscheid moeten nemen van mijn konijntje stip. Hij had een door geslagen kies nouja iets in zijn mondje in ieder geval dus hij had heel zielig een bult onder zijn mondje hangen. We konden het weg halen maar de kans dat het weer terug zou komen was groot. Dus we hebben hem moeten inlaten slapen :'(( Dit is echt een van de liefste en gekste konijn die wij hier ooit hebben gehad.

Dan hebben we onze kat Zorroo, hij klinkt gevaarlijk maar dat beest is om te gieren. Het liefste wat hij doet is eten, nog meer eten, slapen, eten, zeuren zo kan ik nog lang door gaan. Zorro is al 13 jaar en nog steeds super actief. Soms noemen wij hem ook wel een sukkel. Zit weer te zeuren om eten, gaat ie precies voor je voeten liggen en loopt echt letterlijk achter je kont aan.






Dan hebben we hier Lappie. Lappie is de mama van zorro. Lappie is 14 jaar oud. Ze kan heel lief en pittig zijn maar ze is ook wel erg schuw. Dat is wel jammer. Lappie houdt vooral van heerlijk rollen in de modder of op het schelpen pad.

Het is eigenlijk wel een grappig verhaal, want we wisten helemaal niet dat Lappie zwanger was. Op een zonnige zomerdag kwamen we daar dus achter. Ik was een klein bedehand meisje van 4 jaar die het altijd leuk vond om met de lappie te spelen. Tot op die ochtend dat ik er achter kwam dat Lappie dus kittens had gekregen. Het waren in totaal 4 Rollebol, Pippie, Langkous en Zorro dus. Ze hebben allemaal een leuk huisje gekregen behalve Zorro die is altijd trouw aan ons gebleven.
Moeder en zoon kunnen soms nog wel eens ruzie hebben maarja welke moeder en zoon hebben dat niet.

Hopelijk vonden jullie het een leuke berichtje.
Hopelijk kan in volgende week of die week daar op m'n elf unboxing video doen want zag net dat ze het pakketje hebben verzonden *doeet een dansje*

xxxxxRoos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten